1.   Cadrul legal


Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile din momentul in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.

2.   Exceptiile

Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, accesorii lipsa. Produsul nou se livreaza dupa primirea si verificarea celui returnat intr-un termen de maxim 14 zile;
- Produse aduse pe comenzi speciale;  
 
3.   Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SC Ayni Experience SRL cu privire la decizia de retragere din contract prin trimiterea uni email la adresa contact@zaucada.ro. In termen de 48 de ore lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail o notificare si detalii cu privire la solicitarea inaintata.  

4.   Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare

Costuri suportate de catre cumparator:
- Costuri de retur si transport pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului.
- Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, se va solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Costuri suportate de catre vanzator:
In cazul in care produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
In cazul in care produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
In cazul in care produsul este nefunctional * sau produse ce prezinta deteriorari la receptie.
*Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 de ore de la receptie).

5.   Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 zile de la data la care este informat vanzatorul de decizia de retragere din contract a consumatorului.

Coletele retur vor fi expediate de catre client, exclusiv prin firma de curierat rapid cu care lucram, la urmatoarea adresa de corespondenta: Str. Florica Nr. 4, Sector 5, Bucuresti.

Product added to compare.